کتلت بادمجان و گوشت چرخکرده با طعم دودی و بینظیر

اگر از غذاهای تکراری و کسل کننده خسته شدید حتما این کتلت بادمجان و گوشت چرخ کرده را امتحان کنید. انقدر طعمش خاص و به یادموندنیه که مطمئنا عاشقش میشید و جزو غذاهای همیشگیتون میشه. تو تهیه این کتلت از بادمجان کبابی استفاده شده که عطر و طعم دودی و منحصر به فردی به این کتلت بخشیده است. اگر شما هم دوست دارید این کتلت بادمجان و گوشت چرخ کرده خوش طعم را تهیه نمایید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مراحل تهیه آن را به طور دقیق بررسی نماییم.

مواد لازم برای تهیه کتلت بادمجان

بادمجان کبابی150 گرم معادل با 3 عدد بادمجان متوسط
گوشت چرخکرده300 گرم
آرد سوخاری3 قاشق غذا خوری
پیاز متوسط1 عدد
سیر3 حبه یا 2 بوته برگ سیر
جعفری خرد شده5 قاشق غذا خوری
پودر زردچوبهبه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
پودر آویشن به میزان لازم
پودر فلفل قرمزبه دلخواه
نمک به میزان لازم

طرز تهیه کتلت بادمجان و گوشت لذیذ

  1. مرحله ی اول
    بادمجان ها را روی شعله گاز یا شعله پخش کن کبابی کنید تا همه طرف بادمجان به خوبی کبابی شود. بعد از جدا کردن پوست بادمجان ها آن را روی تخته سرو ساطوری خرد نمایید.
  1. مرحله دوم
    بادمجان کبابی را با گوشت چرخ کرده و پیاز رنده شده و آب گرفته شده، سیر رنده شده و ادویه ها شامل زردچوبه، فلفل سیاه و پودر آویشن و آرد سوخاری به خوبی مخلوط کرده و ورز دهید و جعفری خرد شده را به آن اضافه نمایید. (ما اینجا به جای بوته سیر از برگ سیر استفاده کردیم و آن را به همراه جعفری تازه خرد نموده و به مواد کتلت اضافه کردیم).

  1. مرحله ی سوم
    از مواد کتلت به اندازه ی لازم برداشته و با دست به آن شکل دهید و در روغن داغ با حرارت کم دو طرف کتلت را سرخ نمایید.
خرید انواع ادویه جات با قیمت باورنکردنی و بهترین کیفیت از رویسا

نکات مهم برای تهیه کتلت بادمجان:

  1. این کتلت به دلیل وجود بادمجان در مدت زمان کوتاهی تغییر رنگ داده و سرخ می‌شود به همین خاطر بهتر است در زمان پخت حرارت گاز پایین باشد.
  2. برای تهیه این کتلت می‌توانید از بادمجان پخته به جای بادمجان کبابی استفاده نمایید.
  3. در این رسپی از جعفری خرد شده برای عطر و طعم بیشتر استفاده شده و قابل حذف می‌باشد.
  4. از آرد سوخاری یا آرد سفید برای سفت و منسجم شدن مواد کتلت استفاده می‌شود و نباید آن را حذف نمود.
  5. حتما آب پیاز را بگیرید تا باعث شل شدن و وارفتن مواد کتلت نشود.

مجموعه رویسا با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به همراه استفاده از نیروی جوان و مهندسین متخصص در حوزه صنایع غذایی و شیمی در فضایی دانش بنیان و تحقیقاتی، با کیفیت ترین و اعلاء ترین محصولات را به صورت خالص و طبیعی در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز بازار عرضه می‌نماید. مشتریان عزیز می‌توانید برای مشاهده، بررسی انواع محصولات این مجموعه در وزن های دلخواه از بسته بندی های کوچک کم حجم تا بسته بندی های بزرگ و پرحجم (فله) به فروشگاه اینترنتی رویسا مراجعه نمایید.
خاطر نشان می نماییم که رویسا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با حذف واسطه ها، ارسال سریع در کمترین زمان ممکن، قیمت مناسب، حداکثر کیفیت، بسته بندی مناسب، ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی و مشاوره فعال و … بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.
این محصولات به صورت های مختلف از جمله پست، باربری و سایر راه های ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حمل به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *