دمنوش بارهنگ با عرق نعنا

این معجون برای رفع مشکلات گوارشی خصوصا برای نفخ معده و هضم رسوبات باقی مانده در دستگاه گوارش بسیار مناسب است. عرق نعنا دارای طبیعت گرم در کنار بارهنگ که دارای طبیعت سرد است ترکیب فوق العاده برای پاکسازی ریه ها و همچنین دستگاه گوارش است. برای تاثیر بهتر این دمنوش بهتر است سه روز پشت سر هم از آن مصرف کنید. البته باید متذکر شد که ادامه مصرف این معجون زیر نظر پزشک طب سنتی باشد.

روش تهیه دمنوش بارهنگ با عرق نعنا

برای تهیه آن یک قاشق چای خوری از تخم بارهنگ را با یک لیوان عرق نعنا وارد ظرف مورد نظر نموده و روی حرارت ملایم قرار میدهیم تا به جوش بیاید. دو دقیقه در حالت جوش قرار میدهیم سپس آنرا درون لیوان ریخته و بعد از کم شدن دما، یک قاشق عسل درون آن ریخته و میل نمایید. در صورت منع استفاده از عسل یا داشتن بیماری یبوست میتوانید بدون عسل میل نمایید یا مقداری گلاب در آن بریزید و سپس مصرف کنید.

نکات مهم در استفاده از دمنوش بارهنگ با عرق نعنا

  • مصرف آن برای زنان باردار و شیرده ممنوع میباشد.
  • در بیمارانی که دارای انسداد روده میباشند با مشورت پزشک مصرف شود.
  • مصرف زیاد هر گونه دمنوش یا گیاه خاصی که به لحاظ جنبه درمانی از آن استفاده میشود بهتر است با مشورت پزشک طب سنتی باشد.

مجموعه رویسا با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، تولید کننده انواع آردها، ادویه جات، پودر و مواد گرانولی است. شما می‌توانید تخم بارهنگ با کیفیت را از رویسا تهیه نمایید.

4 دیدگاه دربارهٔ «دمنوش بارهنگ با عرق نعنا»

  1. سلام و عرض ادب ..من معدم سرد هست و گاهی وقتا بلغم خیلی زیاد میشه به حدید که استفراغ میکنم باخوردن اشو دوغ و عذای سنگین …میخوام با این روش خودمو درمان کنم .باید چند روز مصرف کنم ؟

  2. سلام من استفاده کردم و نتیجه فوق العاده برای هرگونه مشگلات گوارشی داره من بیست سال هست مشکل گوارشی دارم و تا به حال به این خوبی نتیجه نگرفته بودم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *