ورود و ثبت نام
اگر تاکنون حساب کاربری نساخته اید ابتدا باید در سایت ثبت نام و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.
بر روی ” ورود/ عضویت ” کلیک کنید. صفحه ای باز میشود که در آن باید شماره موبایل خود را وارد کنید، کد تاییدی که برایتان پیامک شده را وارد نموده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و درخواست عضویت را ارسال نمایید.
بله، امکان تغییر و حذف آدرس برای شما تا قبل از ثبت نهایی سفارش وجود دارد.
در صورت نبودن شهر شما در لیست شهرها، نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود را وارد نمایید و در قسمت یادداشت ها نام شهر خود را ذکر کنید تا همکاران پشتیبانی این موارد را قبل از ارسال بررسی نمایند.
بر روی ” ورود/ عضویت ” کلیک کنید. صفحه ای باز میشود که در آن باید شماره موبایل خود را وارد کنید، کد تاییدی که برایتان پیامک شده را وارد نموده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و درخواست عضویت را ارسال نمایید.
روش پیگیری سفارش
رویسا با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. و همچنین نیز می توانید وارد پنل کاربری خود شده و روی گزینه «سفارش ها» و «نمایش» کلیک کنید در این صفحه شما می توانید جزئیات سفارش، روند ارسال و… را مشاهده نموده و از طریق لینک https://radgir.net از وضعیت مکانی سفارش خود مطلع شوید.
تماس تلفنی – واتساپ – اینستاگرام
تمامی سفارشات از طریق پست ارسال خواهند شد، مگر در مواردی که قبل از ثبت نهایی سفارش با همکاران پشتیبانی هماهنگ کرده باشید با تیباکس یا باربری نیز برایتان ارسال میکنیم.
تمامی سفارشات یک روز پس از ثبت سفارش از طریق پست ارسال خواهند شد و حداکثر 3 روز کاری طول میکشه تا به دست شما برسد.
روش ثبت سفارش
پس از ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات، کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نمایید. هنگامی که سبد خریدتان تکمیل شد، گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید تا وارد صفحه تسویه حساب شوید. یکی از درگاه های بانکی ملت یا زرین پال را انتخاب نموده و اطلاعات پرداختی را تکمیل و سفارش خود را ثبت نهایی کنید. پس از پرداخت پیامکی حاوی اینکه سفارش شما از در انتظار پرداخت به در حال انجام تغییر کرده برایتان ارسال خواهد شد.
بله شما می توانید از طریق واتساپ با شماره 09117748753 در ارتباط باشید و در خواست ارسال پیش فاکتور را داشته باشید.
بله برای شما همراهان گرامی بهترین تخفیف های ممکن را در صفحه کد تخفیف آماده کرده ایم.
بله، با قید این مطلب (بخش توضیحات سفارش) در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.
هزینه ارسال هر سفارش با توجه به وزن محصولات سفارشتان و آدرس شما متغییر می باشد و طبق تعرفه سامانه پست به صورت خودکار با تکمیل نمودن اطلاعات آدرس و سبد خریدتان محاسبه خواهد شد. بعد از تکمیل ثبت خرید و ثبت کردن آدرس هزینه در صفحه صورتحساب هزینه ارسال برای شما نمایش داده می شود.
فقط در موارد خرید سازمانی، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خرید سازمانی افراد می توانند تلفنی با شماره 01132073712 الی 14 تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
کارشناسان رویسا تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس با 01132073712 الی 14 کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
به غیر از خرید سازمانی خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی رویسا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.