رویسا

سوالات متداول

 

آیا قیمتهای رویسا به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در رویسا بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه رویسا موجود است؟

بطور معمول تمام کالاهایی که در سایت رویسا وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه هم موجود می باشند.

لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

 آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

به غیر از خرید های سازمانی خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.

 آیا برای خرید از رویسا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  خیر. شما بدون عضویت نیز می توانید از رویسا خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از رویسا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  رویسا با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سمت راست سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

البته این قابلیت با مراجعه به سایت اداره پست و ورود به قسمت پیگیری مرسولات پستی و درج کد رهگیری ارسال شده توسط سامانه پیامکی اداره پست در قسمت پیگیری، مرتفع تر گردیده شده است.

 می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  فقط در موارد خرید سازمانی، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خرید سازمانی افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان رویسا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  به غیر از خرید سازمانی خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی رویسا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت رویسا امن است؟

پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت رویسا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

در حال حاضر هزینه ارسال کالا از رویسا به صورت پیشتاز و به مبلغ ثابت 9 هزار تومان برای کل کشور می باشد.

 

73 نظر در “سوالات متداول

  1. مسعود گفت:

    سلام.تضمینی بابت اصل و غیر اصل بودن ادویها داده میشود.

    1. رویسا گفت:

      سلام/کلیه محصولات ملزم به دارا بودن استاندارد، دارای استاندارد میباشند و علاوه بر آن سیب سلامت و پروانه بهداشت یکی از رکن های انتخاب محصولات برای فروش از طرف این فروشگاه اینترنتی میباشد.
      محصولات این فروشگاه با نظارت دقیق کارشناسان مسیولین فنی و کنترل کیفیت بدون هیچ افزودنی میباشند.

  2. محرم شوکتی گفت:

    سلام من آلن خریدمو کردم ولی وقتی نگاه به خریدم میکنم همش میگی که تکمیل شده یعنی چی

    1. رویسا گفت:

      سلام و تشکر از شما
      مرسوله خرید جنابعالی تکمیل و در تاریخ 1399/01/19 به مقصد ارسال شد.
      شماره بارنامه شما 854659901900036470004127

  3. امیر موسوی گفت:

    سلام میشه سفارش لغو کرد

    1. رویسا گفت:

      سلام بله حتما
      همکاران مجموعه رویسا با جنابعالی در خصوص دریافت شماره کارت و بازپرداخت مبلغ تماس خواهند گرفت.
      سفارش جنابعالی لغو شد

      1. سعید عشقی گفت:

        سلام
        شماره مرسوله من چند است؟

        1. gorgani گفت:

          سلامف وقتتون بخیر. شماره مرسوله خدمتتان پیامک گردیده.

  4. علیرضا کاظمی گفت:

    سلام ببخشید من پودر نشاسته ذرت به بچه قندی ام شبها باید باشیر بدهم ،مشکلی نداره برای بچه که بخوره؟

    1. gorgani گفت:

      باسلام، نشاسته ذرت دارای فیبر بالایی است که هضم آن برای نوزادان زیر 1 سال مشکل است، اما برای کودکان بالای 1 سال مشکلی ندارد و به عنوان کمک غذا می توان از آن استفاده کرد.

  5. حامدی گفت:

    سلام
    محصولات تاریخ تولید و انقضا دارند؟

    1. gorgani گفت:

      سلام بله دارند.

  6. مهدی دباغ گفت:

    سلام چقدر طول می‌کشه سفارش به دستمون برسه ؟

    1. gorgani گفت:

      باسلام، حداکثر 3- 4روز کاری طول میکشه تا سفارشتان برسد.

  7. امیرحسین طاهری گفت:

    زمان ارسال کالاها چند روزش

    1. gorgani گفت:

      سلام، حداکثر یک روز کاری پس از ثبت سفارش می باشد.

  8. علی بهرامی گفت:

    سلام
    وضعیت سفارش تکمیل شده است یعنی چی
    یعنی در حال ارساله؟؟؟

    1. gorgani گفت:

      سلام، بله سفارش شما تکمیل شده و ارسال شده و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده شماره مرسوله برایتان پیامک خواهد شد.

  9. مهدی پیامنی گفت:

    سلام من میخوام سفارش رو لغو کنم تا آدرس گیرنده رو تغییر بدم اگه امکانش هست

  10. مهدی پیامنی گفت:

    سلام من میخوام سفارش رو لغو کنم تا آدرس گیرنده رو تغییر بدم اگه امکانش هست 🙏🏻

    1. gorgani گفت:

      سلام بله تا قبل ارسال سفارشتان امکان تغییر آدرس وجود دارد. همکارانم در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

  11. حسن توکلیان گفت:

    سلام من میخوام سفارشمو تغییر بدم

    1. gorgani گفت:

      سلام، همکارانم بررسی خواهند کرد و جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

    2. gorgani گفت:

      سلام، سفارش شما جهت توزیع تحویل نامه رسان گردیده. این تاخیر به دلیل تعطیلی پست می باشد.

  12. 9367577503 گفت:

    من تویسرکان هستم اما در گزینه ی انتخاب شهر گزینه تویسرکان نیست

    1. gorgani گفت:

      باسلام. این شهر در لیست شهر های استان همدان موجود می باشد. ابتدا استان همدان و سپس شهر تویسرکان را انتخاب نمایید.

  13. علی سلیمانی گفت:

    سلام خسته نباشین ببخشین من همین الان از شما خرید کردم ولی میخام سفارشو تغییر بدم پودر پروتیئن سویا گرفتم میخام اونو به پروتیئن ایزوله سویا تغییر بدم بقیه هیزنشم هرچی بشه کارت به کارت میکنم خدمتتون آیا امکان پذییر هستش؟

    1. gorgani گفت:

      سلام. همکارانم جهت هماهنگی قبل از ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

  14. یوسف خازنی گفت:

    سلام مبلغ رو واریز کردم هنوز نوشته درانتظار پرداخت
    زمان تحویل هم مشخص نیست

    1. gorgani گفت:

      باسلام سفارش شما لغو گردیده. 48 الی 72 ساعت طول میکشه تا پول به حسایتان برگشت بخوره.

      همکاران مالی بررسی می کنند و بهتون اطلاع خواهیم داد.

  15. مسیح صادق گفت:

    سلام ارسال سفارش به قم چقدر طول میکشه؟

    1. الناز غفرانی گفت:

      با سلام. معمولا بعد از ثبت سفارش دو الی سه روز کاری طول میکشه تا به دست شما برسد.

  16. مسیح صادق گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده ۳ مهر سفارش رو ثبت کردم و امروز ۷ مهر هست و هنوز به دستم نرسیده

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر، سفارش شما 4 مهر ارسال گردیده و هم اکنون وارد استان قم گردیده این تاخیر به خاطر کم کاری اداره پست می باشد. همکاران بنده پیگیری های لازم جهت رسیدن هرچه سریع تر بسته به دستتان را انجام خواهند داد.

  17. سمانه گفت:

    سلام.شهر سیاهکل چرا توی گزینه انتخاب شهر نیست؟ من نمیتونم سفارشمو ثبت کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام، به همکاران فنی اطلاع داده شد حداکثر تا 24 ساعت آینده این شهر به لیست شهر های استان گیلان اضافه خواهد شد.

  18. فرشید لیرکی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم سفارشمو لغو کنم چون اقلام اشتباهی رو انتخاب کرده بودم میخواستم مجددا خرید کنم امکانش هست؟🙏🏻

    1. الناز غفرانی گفت:

      سلام روز بخیر
      لطفا برای تغییر در سفارشتان
      با شماره ی 01132073712 تماس حاصل فرمایید.

  19. امیرحسین محمودی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من امروز سفارشی از سایتتون انجام دادم
    خواستم بدونم اگه امکانش هست کدرهگیری مرسوله رو برام ارسال کنید
    ممنون میشم ازتون

    1. gorgani گفت:

      سلام چشم حتما پس از ارسال کدرهگیری خدمتتان ارسال خواهد شد.

      1. حامد گفت:

        سلام برای خرید از این ساید باید از کجا فهمید که بعد از پرداخت محصول به دستم میرسه؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. غفرانی گفت:

          سلام و وقت بخیر
          بعد از ثبت سفارش توسط شما ما برایتان کد رهگیری در پنل شما ارسال خواهیم کرد و شما میتوانید کد مرسوله تان را در سامانه رهگیری مرسوله پستی رهگیری کنید و از موقعیت سفارشتان اطلاع پیدا کنید.
          هم چنین برای آگاهی و اعتماد بیشتر میتوانید زیر هر محصول نظرات مشتریان سایت رویسا را مشاهده کنید.

  20. ابراهیم پذیرایی گفت:

    سلام،من قبلا سفارش دادم و بعد ۵روز به دستم رسید، اما الان بیش از ۳روزه که فقط پیامک اومده که نوشته درحال تکمیل، ایا لازمه کد سفارشمو بفرستم تا پیگیری کنید؟

    1. gorgani گفت:

      سلام، همکارانم بررسی می کنند و بهتون اطلاع خواهیم داد.

  21. سجاد گفت:

    سلام وقت بخیر خواستم ببینم کی ارسال میشه محصول بنده

    1. gorgani گفت:

      سلامف وقتتون بخیر سفارشتون شنبه ارسال خواهد شد.

  22. 9222073955 گفت:

    سلام. ببخشید من از طریق اینترنت پنج دقیقه پیش محصول شیکر خریداری کردم. پول از حسابم کم شده ولی سفارشم ثبت نهایی نشده. الان باید چیکار کنم؟ مطمئن باشم سایت تشخیص داده و پول به حسابم تا 72 ساعت بعد واریز میشه؟

    1. gorgani گفت:

      سلام، سفارش شما ثبت شده و امروز براتون ارسال میشه.

      1. محمد حسین گفت:

        سلام. بله درسته ولی ببینید چه اتفاقی افتاده. من وقتی خواستم محصول و واریز کنم و تایید نهایی رو زدم وسطش اینترنت قطع شد. پول از حسابم خارج شد ولی محصول تایید نهایی نشد. اینترنتم رو چک کردم درست کردم بعد از اون یه بار دیگ رفتم تا سفارشم رو نهایی کنم ایندفعه تایید شد اوکی شد ولی دوباره این مبلغ پول از حسابم خارج شد یعنی دوبار پنجاه و یک هزار و نه صد تومان از حسابم خارج شده و به حساب شما اومده ولی درواقع بخواید چک بکنید از سوی من فقط یک سفارش ثبت شده. ممنون میشم چک بکنید چون اعتماد دارم به شما

        1. gorgani گفت:

          سلام، مبلغ پرداختی شما برگشت خورده به حسابتون.

  23. مهران شریعتیان گفت:

    سلام .یک هفته میشه چنتا وسیله سفارش دادم اما هنوز نرسیده به دستم

    1. gorgani گفت:

      سلام، وقتتون بخیر ما سفارشتونو حداکثر یک روز پس از ثبت سفارش ارسال کردیم این تاخیر به دلیل شلوغی اداره پست در اواخر سال می باشد. لطفا صبور باشید تا بسته به دستتان برسد.

  24. اشکان بسیمی گفت:

    سلام من 24 اسفند سفارش دادم نرسیده اجناسم میخواستم ببینم کی ارسال میشه و کی میرسه دستم پشتیبانی ندارین شما؟

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر سفارش شما ارسال شده و این تاخیر به دلیل کم کاری و شلوغی اداره پست در این ایام تعطیلات عید می باشد لطفا صبور باشید.

  25. احمد بهرامی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    سفارش من به شماره ۱۳۶۰۰
    لطفا دقت کنید که به آدرس چهارمحال و بختیاری شهر بروجن اداره پست بروجن ارسال شود.
    بعد از تحویل به پست هم برام کد پیگیری پستی رو پیامک کنید. ممنون

  26. سعید آبسالان گفت:

    سلام خسته نباشید ! محصول کینوا رو بعد از ابکشی بصورت خام با شیر مصرف کرد ؟؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتون بخیر
      دانه‌های کینوا تا حدودی مانند برنج پخته می‌شوند. کافی است یک پیمانه از آن‌ها را با دو برابر آب درون قابلمه بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه روی شعله ملایم قرار دهید تا آب آن تمام شود.
      برای بهتر شدن طعم کینوا به جای آب ساده، از آب مرغ یا گوشت استفاده کنید.

  27. کسری رمضانپور گفت:

    سلام
    من چند ساعت پیش یک سفارش ثبت کردم
    میشه زمان (حدودی) اعلام کنید چند روزه میرسه
    چون عجله دارم

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر یک روز پس از ثبت سفارش سفارشتون ارسال میشه و حداکثر ۳ روز کاری طول میکشه به دستتون برسه.

  28. 9918264998 گفت:

    درود
    شهر رحیم آباد استان گیلان در لیست شهر ها موجود نمی باشد
    لطفا اضافه کنید

    1. gorgani گفت:

      باسلام چشم حتما اضافه خواهد شد.

  29. پیمان کریمی گفت:

    ببخشید من تو نوشتن آدرس . آدرس ی خیابانو اضافی نوشتم نمیشه ویرایشش کنم؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      همکارانم بررسی های لازم را انجام دادند و ویرایش برای شما انجام شد.

  30. 9363004094 گفت:

    درب منزل میتوانم پرداخت کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام خیر در حال حاضر این امکان وجود نداره.

  31. مهران محمدی گفت:

    سلام امکانش هست یه محصول به سبد خریدم اضافه کنم؟

    1. gorgani گفت:

      سلام بله همکارانم قبل ارسال جهت هماهنگی باهاتون تماس میگیرند.

  32. زانیار شیخ چوپانی گفت:

    سلام چطور میشه سفارشمو لغو کنم؟میخوام لغوش کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام، وقتتون بخیر، همکارانم جهت هماهنگی قبل از ارسال باهاتون تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.