رویسا

سوالات متداول

 

آیا قیمتهای رویسا به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در رویسا بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه رویسا موجود است؟

بطور معمول تمام کالاهایی که در سایت رویسا وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه هم موجود می باشند.

لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

 آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

به غیر از خرید های سازمانی خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.

 آیا برای خرید از رویسا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  خیر. شما بدون عضویت نیز می توانید از رویسا خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از رویسا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  رویسا با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سمت راست سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

البته این قابلیت با مراجعه به سایت اداره پست و ورود به قسمت پیگیری مرسولات پستی و درج کد رهگیری ارسال شده توسط سامانه پیامکی اداره پست در قسمت پیگیری، مرتفع تر گردیده شده است.

 می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  فقط در موارد خرید سازمانی، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خرید سازمانی افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان رویسا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  به غیر از خرید سازمانی خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی رویسا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت رویسا امن است؟

پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت رویسا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

در حال حاضر هزینه ارسال کالا از رویسا به صورت پیشتاز و به مبلغ ثابت ۹ هزار تومان برای کل کشور می باشد.

 

2 دیدگاه در “سوالات متداول

  1. مسعود گفت:

    سلام.تضمینی بابت اصل و غیر اصل بودن ادویها داده میشود.

    1. رویسا گفت:

      سلام/کلیه محصولات ملزم به دارا بودن استاندارد، دارای استاندارد میباشند و علاوه بر آن سیب سلامت و پروانه بهداشت یکی از رکن های انتخاب محصولات برای فروش از طرف این فروشگاه اینترنتی میباشد.
      محصولات این فروشگاه با نظارت دقیق کارشناسان مسیولین فنی و کنترل کیفیت بدون هیچ افزودنی میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *