رویسا

سوالات متداول

ورود و ثبت نام

1- برای ثبت سفارش چگونه یک حساب کاربری ایجاد کنیم؟

اگر تاکنون حساب کاربری نساخته اید ابتدا باید در سایت ثبت نام و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.
بر روی ” ورود/ عضویت ” کلیک کنید. صفحه ای باز می‌شود که در آن باید شماره موبایل خود را وارد کنید، کد تاییدی که برایتان پیامک شده را وارد نموده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و درخواست عضویت را ارسال نمایید.

2- آیا امکان تغییر و حذف آدرس در حساب کاربری وجود دارد؟

بله، امکان تغییر و حذف آدرس برای شما تا قبل از ثبت نهایی سفارش وجود دارد.

3- اگر شهرم در لیست شهرهای انتخابی نبود چیکار کنم؟

در صورت نبودن شهر شما در لیست شهرها، نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود را وارد نمایید و در قسمت یادداشت ها نام شهر خود را ذکر کنید تا همکاران پشتیبانی این موارد را قبل از ارسال بررسی نمایند.

بر روی ” ورود/ عضویت ” کلیک کنید. صفحه ای باز می‌شود که در آن باید شماره موبایل خود را وارد کنید، کد تاییدی که برایتان پیامک شده را وارد نموده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و درخواست عضویت را ارسال نمایید.

پی گیری سفارش

1- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

رویسا با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. و همچنین نیز   می توانید وارد پنل کاربری خود شده و روی گزینه «سفارش ها» و «نمایش» کلیک کنید در این صفحه شما می توانید جزئیات سفارش، روند ارسال و… را مشاهده نموده و از طریق لینک https://radgir.net  از وضعیت مکانی سفارش خود مطلع شوید.

2- از چه طریقی می توانیم با رویسا در ارتباط باشیم؟

تماس تلفنی – واتساپ – اینستاگرام

3- از چه طریقی سفارشات ارسال میشه؟

تمامی سفارشات از طریق پست ارسال خواهند شد، مگر در مواردی که قبل از ثبت نهایی سفارش با همکاران پشتیبانی هماهنگ کرده باشید با تیباکس یا باربری نیز برایتان ارسال می‌کنیم.

4- سفارشات چند روزه به دستم میرسه؟

تمامی سفارشات یک روز پس از ثبت سفارش  از طریق پست ارسال خواهند شد و حداکثر 3 روز کاری طول میکشه تا به دست شما برسد.

روش ثبت سفارش

1- چگونه می توانم از فروشگاه اینترنتی رویسا خرید کنم؟

پس از ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات، کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نمایید. هنگامی که سبد خریدتان تکمیل شد، گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید تا وارد صفحه تسویه حساب شوید. یکی از درگاه های بانکی ملت یا زرین پال را انتخاب نموده و اطلاعات پرداختی را تکمیل و سفارش خود را ثبت نهایی کنید. پس از پرداخت پیامکی حاوی اینکه سفارش شما از در انتظار پرداخت به در حال انجام تغییر کرده برایتان ارسال خواهد شد.

2- آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

بله شما می توانید از طریق واتساپ با شماره 09117748753 در ارتباط باشید و در خواست ارسال پیش فاکتور را داشته باشید.

3- آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

بله برای شما همراهان گرامی بهترین تخفیف های ممکن را در صفحه کد تخفیف آماده کرده ایم.

مشاهده کدهای تخفیف

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از رویسا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب (بخش توضیحات سفارش) در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به  شخص مورد نظر شما تحویل داد.

5- چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

هزینه ارسال هر سفارش با توجه به وزن محصولات سفارشتان و آدرس شما متغییر می باشد و طبق تعرفه سامانه پست به صورت خودکار با تکمیل نمودن اطلاعات آدرس و سبد خریدتان محاسبه خواهد شد. بعد از تکمیل ثبت خرید و ثبت کردن آدرس هزینه در صفحه صورتحساب هزینه ارسال برای شما نمایش داده می شود.

6- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

فقط در موارد خرید سازمانی، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خرید سازمانی افراد می توانند تلفنی با شماره 01132073712 الی 14  تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.

7- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان رویسا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس با 01132073712 الی 14  کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

8- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

9- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

10- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

به غیر از خرید سازمانی خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی رویسا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

75 نظر در “سوالات متداول

  1. مسعود گفت:

    سلام.تضمینی بابت اصل و غیر اصل بودن ادویها داده میشود.

    1. رویسا گفت:

      سلام/کلیه محصولات ملزم به دارا بودن استاندارد، دارای استاندارد میباشند و علاوه بر آن سیب سلامت و پروانه بهداشت یکی از رکن های انتخاب محصولات برای فروش از طرف این فروشگاه اینترنتی میباشد.
      محصولات این فروشگاه با نظارت دقیق کارشناسان مسیولین فنی و کنترل کیفیت بدون هیچ افزودنی میباشند.

  2. رویسا گفت:

    سلام بله حتما
    همکاران مجموعه رویسا با جنابعالی در خصوص دریافت شماره کارت و بازپرداخت مبلغ تماس خواهند گرفت.
    سفارش جنابعالی لغو شد

    1. سعید عشقی گفت:

      سلام
      شماره مرسوله من چند است؟

      1. gorgani گفت:

        سلامف وقتتون بخیر. شماره مرسوله خدمتتان پیامک گردیده.

  3. علیرضا کاظمی گفت:

    سلام ببخشید من پودر نشاسته ذرت به بچه قندی ام شبها باید باشیر بدهم ،مشکلی نداره برای بچه که بخوره؟

    1. gorgani گفت:

      باسلام، نشاسته ذرت دارای فیبر بالایی است که هضم آن برای نوزادان زیر 1 سال مشکل است، اما برای کودکان بالای 1 سال مشکلی ندارد و به عنوان کمک غذا می توان از آن استفاده کرد.

  4. حامدی گفت:

    سلام
    محصولات تاریخ تولید و انقضا دارند؟

    1. gorgani گفت:

      سلام بله دارند.

  5. مهدی دباغ گفت:

    سلام چقدر طول می‌کشه سفارش به دستمون برسه ؟

    1. gorgani گفت:

      باسلام، حداکثر 3- 4روز کاری طول میکشه تا سفارشتان برسد.

  6. امیرحسین طاهری گفت:

    زمان ارسال کالاها چند روزش

    1. gorgani گفت:

      سلام، حداکثر یک روز کاری پس از ثبت سفارش می باشد.

  7. علی بهرامی گفت:

    سلام
    وضعیت سفارش تکمیل شده است یعنی چی
    یعنی در حال ارساله؟؟؟

    1. gorgani گفت:

      سلام، بله سفارش شما تکمیل شده و ارسال شده و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده شماره مرسوله برایتان پیامک خواهد شد.

  8. مهدی پیامنی گفت:

    سلام من میخوام سفارش رو لغو کنم تا آدرس گیرنده رو تغییر بدم اگه امکانش هست

  9. مهدی پیامنی گفت:

    سلام من میخوام سفارش رو لغو کنم تا آدرس گیرنده رو تغییر بدم اگه امکانش هست 🙏🏻

    1. gorgani گفت:

      سلام بله تا قبل ارسال سفارشتان امکان تغییر آدرس وجود دارد. همکارانم در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

  10. حسن توکلیان گفت:

    سلام من میخوام سفارشمو تغییر بدم

    1. gorgani گفت:

      سلام، همکارانم بررسی خواهند کرد و جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

    2. gorgani گفت:

      سلام، سفارش شما جهت توزیع تحویل نامه رسان گردیده. این تاخیر به دلیل تعطیلی پست می باشد.

  11. 9367577503 گفت:

    من تویسرکان هستم اما در گزینه ی انتخاب شهر گزینه تویسرکان نیست

    1. gorgani گفت:

      باسلام. این شهر در لیست شهر های استان همدان موجود می باشد. ابتدا استان همدان و سپس شهر تویسرکان را انتخاب نمایید.

  12. علی سلیمانی گفت:

    سلام خسته نباشین ببخشین من همین الان از شما خرید کردم ولی میخام سفارشو تغییر بدم پودر پروتیئن سویا گرفتم میخام اونو به پروتیئن ایزوله سویا تغییر بدم بقیه هیزنشم هرچی بشه کارت به کارت میکنم خدمتتون آیا امکان پذییر هستش؟

    1. gorgani گفت:

      سلام. همکارانم جهت هماهنگی قبل از ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

  13. یوسف خازنی گفت:

    سلام مبلغ رو واریز کردم هنوز نوشته درانتظار پرداخت
    زمان تحویل هم مشخص نیست

    1. gorgani گفت:

      باسلام سفارش شما لغو گردیده. 48 الی 72 ساعت طول میکشه تا پول به حسایتان برگشت بخوره.

      همکاران مالی بررسی می کنند و بهتون اطلاع خواهیم داد.

  14. مسیح صادق گفت:

    سلام ارسال سفارش به قم چقدر طول میکشه؟

    1. الناز غفرانی گفت:

      با سلام. معمولا بعد از ثبت سفارش دو الی سه روز کاری طول میکشه تا به دست شما برسد.

  15. مسیح صادق گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده ۳ مهر سفارش رو ثبت کردم و امروز ۷ مهر هست و هنوز به دستم نرسیده

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر، سفارش شما 4 مهر ارسال گردیده و هم اکنون وارد استان قم گردیده این تاخیر به خاطر کم کاری اداره پست می باشد. همکاران بنده پیگیری های لازم جهت رسیدن هرچه سریع تر بسته به دستتان را انجام خواهند داد.

  16. سمانه گفت:

    سلام.شهر سیاهکل چرا توی گزینه انتخاب شهر نیست؟ من نمیتونم سفارشمو ثبت کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام، به همکاران فنی اطلاع داده شد حداکثر تا 24 ساعت آینده این شهر به لیست شهر های استان گیلان اضافه خواهد شد.

  17. فرشید لیرکی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم سفارشمو لغو کنم چون اقلام اشتباهی رو انتخاب کرده بودم میخواستم مجددا خرید کنم امکانش هست؟🙏🏻

    1. الناز غفرانی گفت:

      سلام روز بخیر
      لطفا برای تغییر در سفارشتان
      با شماره ی 01132073712 تماس حاصل فرمایید.

  18. امیرحسین محمودی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من امروز سفارشی از سایتتون انجام دادم
    خواستم بدونم اگه امکانش هست کدرهگیری مرسوله رو برام ارسال کنید
    ممنون میشم ازتون

    1. gorgani گفت:

      سلام چشم حتما پس از ارسال کدرهگیری خدمتتان ارسال خواهد شد.

      1. حامد گفت:

        سلام برای خرید از این ساید باید از کجا فهمید که بعد از پرداخت محصول به دستم میرسه؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. غفرانی گفت:

          سلام و وقت بخیر
          بعد از ثبت سفارش توسط شما ما برایتان کد رهگیری در پنل شما ارسال خواهیم کرد و شما میتوانید کد مرسوله تان را در سامانه رهگیری مرسوله پستی رهگیری کنید و از موقعیت سفارشتان اطلاع پیدا کنید.
          هم چنین برای آگاهی و اعتماد بیشتر میتوانید زیر هر محصول نظرات مشتریان سایت رویسا را مشاهده کنید.

  19. ابراهیم پذیرایی گفت:

    سلام،من قبلا سفارش دادم و بعد ۵روز به دستم رسید، اما الان بیش از ۳روزه که فقط پیامک اومده که نوشته درحال تکمیل، ایا لازمه کد سفارشمو بفرستم تا پیگیری کنید؟

  20. سجاد گفت:

    سلام وقت بخیر خواستم ببینم کی ارسال میشه محصول بنده

    1. gorgani گفت:

      سلامف وقتتون بخیر سفارشتون شنبه ارسال خواهد شد.

  21. 9222073955 گفت:

    سلام. ببخشید من از طریق اینترنت پنج دقیقه پیش محصول شیکر خریداری کردم. پول از حسابم کم شده ولی سفارشم ثبت نهایی نشده. الان باید چیکار کنم؟ مطمئن باشم سایت تشخیص داده و پول به حسابم تا 72 ساعت بعد واریز میشه؟

    1. gorgani گفت:

      سلام، سفارش شما ثبت شده و امروز براتون ارسال میشه.

      1. محمد حسین گفت:

        سلام. بله درسته ولی ببینید چه اتفاقی افتاده. من وقتی خواستم محصول و واریز کنم و تایید نهایی رو زدم وسطش اینترنت قطع شد. پول از حسابم خارج شد ولی محصول تایید نهایی نشد. اینترنتم رو چک کردم درست کردم بعد از اون یه بار دیگ رفتم تا سفارشم رو نهایی کنم ایندفعه تایید شد اوکی شد ولی دوباره این مبلغ پول از حسابم خارج شد یعنی دوبار پنجاه و یک هزار و نه صد تومان از حسابم خارج شده و به حساب شما اومده ولی درواقع بخواید چک بکنید از سوی من فقط یک سفارش ثبت شده. ممنون میشم چک بکنید چون اعتماد دارم به شما

        1. gorgani گفت:

          سلام، مبلغ پرداختی شما برگشت خورده به حسابتون.

  22. مهران شریعتیان گفت:

    سلام .یک هفته میشه چنتا وسیله سفارش دادم اما هنوز نرسیده به دستم

    1. gorgani گفت:

      سلام، وقتتون بخیر ما سفارشتونو حداکثر یک روز پس از ثبت سفارش ارسال کردیم این تاخیر به دلیل شلوغی اداره پست در اواخر سال می باشد. لطفا صبور باشید تا بسته به دستتان برسد.

  23. اشکان بسیمی گفت:

    سلام من 24 اسفند سفارش دادم نرسیده اجناسم میخواستم ببینم کی ارسال میشه و کی میرسه دستم پشتیبانی ندارین شما؟

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر سفارش شما ارسال شده و این تاخیر به دلیل کم کاری و شلوغی اداره پست در این ایام تعطیلات عید می باشد لطفا صبور باشید.

  24. احمد بهرامی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    سفارش من به شماره ۱۳۶۰۰
    لطفا دقت کنید که به آدرس چهارمحال و بختیاری شهر بروجن اداره پست بروجن ارسال شود.
    بعد از تحویل به پست هم برام کد پیگیری پستی رو پیامک کنید. ممنون

  25. سعید آبسالان گفت:

    سلام خسته نباشید ! محصول کینوا رو بعد از ابکشی بصورت خام با شیر مصرف کرد ؟؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتون بخیر
      دانه‌های کینوا تا حدودی مانند برنج پخته می‌شوند. کافی است یک پیمانه از آن‌ها را با دو برابر آب درون قابلمه بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه روی شعله ملایم قرار دهید تا آب آن تمام شود.
      برای بهتر شدن طعم کینوا به جای آب ساده، از آب مرغ یا گوشت استفاده کنید.

  26. کسری رمضانپور گفت:

    سلام
    من چند ساعت پیش یک سفارش ثبت کردم
    میشه زمان (حدودی) اعلام کنید چند روزه میرسه
    چون عجله دارم

    1. gorgani گفت:

      سلام وقتتون بخیر یک روز پس از ثبت سفارش سفارشتون ارسال میشه و حداکثر ۳ روز کاری طول میکشه به دستتون برسه.

  27. 9918264998 گفت:

    درود
    شهر رحیم آباد استان گیلان در لیست شهر ها موجود نمی باشد
    لطفا اضافه کنید

    1. gorgani گفت:

      باسلام چشم حتما اضافه خواهد شد.

  28. پیمان کریمی گفت:

    ببخشید من تو نوشتن آدرس . آدرس ی خیابانو اضافی نوشتم نمیشه ویرایشش کنم؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      همکارانم بررسی های لازم را انجام دادند و ویرایش برای شما انجام شد.

  29. 9363004094 گفت:

    درب منزل میتوانم پرداخت کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام خیر در حال حاضر این امکان وجود نداره.

  30. امیر حسین گفت:

    سلام برای خرید سایت به درگاه پرداخت نمیره و فقط یه شماره حساب گذاشته آیا به شماره حساب واریز کنیم سفارش ثبت میشه

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله شما میتوانید کارهای واریز را انجام دهید و همکاران پشتیبانی سایت در حال بررسی این مورد میباشند و به زودی برطرف خواهد شد.

  31. مهران محمدی گفت:

    سلام امکانش هست یه محصول به سبد خریدم اضافه کنم؟

    1. gorgani گفت:

      سلام بله همکارانم قبل ارسال جهت هماهنگی باهاتون تماس میگیرند.

  32. زانیار شیخ چوپانی گفت:

    سلام چطور میشه سفارشمو لغو کنم؟میخوام لغوش کنم

    1. gorgani گفت:

      سلام، وقتتون بخیر، همکارانم جهت هماهنگی قبل از ارسال باهاتون تماس خواهند گرفت.

  33. 09222014621 گفت:

    سلام من امروز کارت به کارت کردم ولی
    زده در حال بررسی کی تایید و به دستم میرسه
    ممنونم

  34. علی گفت:

    سلام
    میتونم از ظرف های مکمل ها خالیشو تهیه کنم؟ مثلا دو کیلویی
    برای مخلوط کردن پک ها میخوام

  35. طاووسی گفت:

    سلام پودر پروتئین سویا رو باید چند اسکوپ در آب بریزیم؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      روزانه میتوانید دو اسکوپ حدودا 25 الی 30 گرم مصرف کنید

  36. زهرا امینی گفت:

    سلام من می‌خوام به سفارش هام چیزهای دیگه هم اضافه کنم که یه پول پست بدم چطوری اینکار رو قبل از ارسال سفارشم انجام بدم؟

    1. غفرانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله می توانید به سفارشتان اضافه کنید همکارانم با شما تماس خواهند گرفت.

  37. 09373486835 گفت:

    سلام من سفارش دادم پراخت هم کردم از حساب منم کم شده ولی در قسمت سفارشاتم زده در انتظار پرداخت چیکار باید بکنم!؟

  38. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بهترین محصول برای چاقی صورت چی هست؟
    توی نظرات تو پودر جوانه گندم راجبش صحبت شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.