رویسا

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا:
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی رویسا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی رویسا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی رویسا به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد. در ادامه محتویات این صفحه منظور از “سایت فروشگاه اینترنتی رویسا” به آدرس اینترنتی ruysa.ir می باشد.محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “فروشگاه اینترنتی رویسا” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین “فروشگاه اینترنتی رویسا” بعد از هر بار به روزرسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی رویسا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی رویسا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی رویسا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی رویسا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی رویسا را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۰۳۰۱۲۱۴۶۱ و ۵۰۰۰۲۰۶۰۳۸۹۹۱۲ تنها شماره‌هایی است که رویسا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال و دریافت می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رویسا  با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام رویسا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@ruysa.ir اطلاع دهید. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه رویسا را به اطلاع کاربران می‌رساند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی رویسا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه اینترنتی رویسا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی رویسا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی رویسا، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی رویسا جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی رویسا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی رویسا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی رویسا محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی رویسا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای کاری، امکان پاسخگوی و پیگیری و ارسال سفارشات.

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی رویسا به وسیله ارسال سفارش کد از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در خط پردازش قرار می گیرند فروشگاه اینترنتی رویسا همیشه در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایی دقت و تلاش خود را می نماید. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی رویسا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش، حق کسر شدن آن سفارش یا استرداد جهجت سفارش برای فروشگاه اینترنتی رویسا محفوظ است یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

فروشگاه اینترنتی رویسا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی رویسا محفوظ است.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز (پروموشن) :
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و به طور روزانه و یا در مناسبت های مختلف در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی رویسا تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

برگشت کالا (حق انصراف):
قبل از ارسال کالا:
در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

بعد از ارسال کالا:
کالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی رویسا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *