رویسا

خدمات مشتریان

حفظ کیفیت غذا و طعم اصلی آن برای مردم شریف ایران از بالاترین اولویت ماست و به نتیجه رسیده ایم که مشتریان عزیز به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستند تا کیفیت غذایشان دستخوش تغییر به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب نشود. به همین خاطر محصولات فروشگاه اینترنتی رویسا از حیث کیفیت و بسته بندی طوری تولید و تامین شده تا محصولی با حداکثر کیفیت به دست مشتریان گرامی برسد.

تضمین کیفیت محصول یکی دیگر از کارهایی است که ما همیشه انجام می دهیم و به آن معتقدیم. در همین راستا کلیه محصولات این فروشگاه دارای ضمانت می باشد.

16 دیدگاه در “خدمات مشتریان

  1. ربابه عربلو گفت:

    سلام الان چهار روزه سفارش نشاسته ی ذرت دادم وهنوز به دستم نرسیده

    1. رویسا گفت:

      سلام
      همکاران بنده با جنابعالی تماس خواهند گرفت

  2. علی ستوده گفت:

    سلام. چند روز پیش یک سفارش ثبت کردم. چند روزه طول میکشه برسه؟ کد رهگیری پستی نمیدید به ما؟

    1. رویسا گفت:

      با سلام و دورد بر شما، مرسوله جنابعالی ۵شنبه و یا در نهایت شنبه به دستتان خواهد رسید.

  3. ابراهیم زمانی گفت:

    سلام، من ۲۲ اسفند خرید کردم ولی محصول هنوز بدستم نرسیده، کی دستم میرسه؟

    1. رویسا گفت:

      با سلام
      کد سفارش جنابعالی به شماره همراه شما ارسال شد، گویا پیام های تبلیغاتی شماره همراه جنابعالی مسدود بود و پیام به دستتان نرسیده است.
      کد مرسوله جهت پیگیری: ۸۵۴۹۶۹۸۳۶۰۰۰۰۳۲۱۷۰۰۰۳۱۲۷
      تشکر از خرید شما

  4. پهلوان گفت:

    سلام. هیچ آدرس ایمیل یا تلفن فعالی برای ارتباط و پیگیری وجود ندارد. زمان تخمینی ارسال مشخص نیست… با تشکر

    1. رویسا گفت:

      سلام و وقت بخیر
      شماره تماس جهت برقراری ارتباط
      شماره تماس: ۱۴ – ۰۱۱۳۲۰۷۳۷۱۲
      فروش: ۰۹۱۲۹۳۰۲۸۱۳ – ۰۹۱۱۷۷۴۸۷۵۴ – ۰۹۱۱۷۷۴۸۷۵۳
      همچنین شماره مرسوله پستی شما
      ۸۵۴۶۵۹۹۰۱۷۰۰۰۴۵۲۷۰۰۰۹۱۲۰ میباشد. تشکر از خرید شما

    2. محمدرضا ملکیان گفت:

      با سلام
      من ۲۳ اسفند خرید ثبت کردم ولی هیچ تاریخی برای تحویل کالا وجود ندارد. خرید من تا کی بدستم میرسه؟؟

      1. رویسا گفت:

        سلام
        شماره و اطلاعات مرسوله جنابعالی در قسمت یادداشت های خریدار مربوط به پروفایل خرید شما درج شده است.
        میتوانید به مراجعه به صفحه شخصی خودتان آن را دریافت نمایید.
        همچنین همکاران بنده با شما تماس خواهند گرفت.

  5. پهلوان گفت:

    سلام. هیچ آدرس ایمیل یا تلفن فعالی برای ارتباط و پیگیری وجود ندارد. زمان تخمینی ارسال مشخص نیست…

    1. رویسا گفت:

      سلام و وقت بخیر
      شماره تماس جهت برقراری ارتباط
      شماره تماس: ۱۴ – ۰۱۱۳۲۰۷۳۷۱۲
      فروش: ۰۹۱۲۹۳۰۲۸۱۳ – ۰۹۱۱۷۷۴۸۷۵۴ – ۰۹۱۱۷۷۴۸۷۵۳
      همچنین شماره مرسوله پستی شما
      ۸۵۴۶۵۹۹۰۱۷۰۰۰۴۵۲۷۰۰۰۹۱۲۰ میباشد. تشکر از خرید شما

  6. سعیده خدایی گفت:

    سلام، سفارش من کی میرسه؟

    1. رویسا گفت:

      با سلام و احترام
      مرسوله جنابعالی ۲ الی ۳ روز کاری به دستتان در اردبیل خواهد رسید
      کد مرسوله هم در پروفایل جنابعالی قابل رویت می باشد

  7. آزاده ببرگیر گفت:

    سلام.من چند روز پیش نشاسته ذرت سفارش دادم.الان از پستچی تحویل گرفتم.پاکت پست رو که باز کردم دیدم گوشه سمت راست بالا چند سانت قیچی شده و مقداری از پودر بیرون ریخته🤔🤔🤔🤔

    1. رویسا گفت:

      با سلام و احترام
      بعد از دریافت پیام شما، با جنابعالی تماس برقرار شد ولی در دسترس نبودید. محصول و بسته به صورت کاملا سالم تحویل پست شده، حالا دلیل پارگی و زدگی گوشه های آن جای سوال دارد که باید از اداره پست پیگیر شویم.
      احتمالا با توجه به مشخصات محصول و شکل ظاهری آن، در بازرسی های محصول این اتفاق افتاده است.
      اما جای نگرانی نیست. این مجموعه دلیل این اتفاق را پیگیری مینماید و نسبت به ارسال بسته جدید برای شخص شریف شما اقدام می نماید.
      لطفا به تماس همکاران این مجموعه پاسخ دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *