رویسا
حریم خصوصی
...
فروردین 30, 1397رویسامدیریت 17 دیدگاه

حریم خصوصی:

  • فروشگاه اینترنتی رویسا ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، به منظور تکمیل پروسه خرید، پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل را از کاربران درخواست میکند و از آنجا که کلیه فعالیت‌های رویسا مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرآیند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا شماره تماس برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و رویسا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین رویسا ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

  • رویسا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.
  • حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. رویسا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
  • رویسا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
  • در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس:

01144423682 و 01144423716  پاسخگویی از ساعت 8 صبح الی 16 عصر به جز تعطیلات رسمی.

09129548051 – 09117748753 پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته.

مرکز امور مشتریان:

استان مازندران-کمربندی بابل به بابلسر-جنب حسینیه نینوا-ساختمان رویسا-طبقه دوم

استان مازندران – شهر بابل – شهرک صنعتی – میدان صنعت – خیابان بوستان – پلاک  B12

17نظر

مصطفی محمودیان گفت:

سلام من سه روزه سفارش دادم اماهنوز نیامده سفارشم
زده بودید تحویل یک‌ روزع به چه صورت هست لطفا یک پیگیری بفرمایید

gorgani گفت:

سلام دوست عزیز ما در صفحه هر محصول نوشتیم آماده ارسال از انبار رویسا از ۱ روز آینده نه اینکه ۱ روزه به دستتان خواهد رسید. سفارش شما هم یک روز پس از ثبت سفارش ارسال گردیده. این تاخیر به دلیل کم کاری اداره پست می باشد که هنوز بسته را به دستتان نرسانده. همکاران بنده پیگیری های لازم جهت رسیدن هرچه سریع تر بسته به دستتان را انجام خواهند داد. شماره مرسوله سفارش شما نیز پس از ارسال برایتان پیامک شده با وارد کردن آن در https://tracking.post.ir/ می توانید سفارش خود را رهگیری کنید.

میلاد خزایی گفت:

سلام وقت بخیر.من سه شنبه سفارش دادم.چرا هنوط نیومده.اکه دیر میرسه تا لغو کنم سفازش رو.باتشکر

gorgani گفت:

سلام سفارش شما چهارشنبه ارسال شده. این تاخیر به دلیل تعطیلی و کم کاری اداره پست می باشد. هم اکنون سفارشتان وارد منطقه ۱۳ پستی تهران شده و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به دستتان خواهد رسید.

امیرحسین محمودی گفت:

سلام ببخشید
من هر کاری میکنم نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم
سفارشی دیروز ثبت کردم و الان میخواستم کد رهگیری مرسوله رو ببینم چنده که نشد
اگه میشه راهنمایی کنید

سمیرا طاهری گفت:

با سلام من ۲۸ام سفارش دادم کد رهگیری رو میخواستم؟

غفرانی گفت:

با سلام و وقت بخیر کد رهگیری برای شما ارسال شد.

سمیرا طاهری گفت:

برام ارسال نشد

سمیرا طاهری گفت:

لطفاً کد رهگیری رو بدید بدونم کی به دستم میرسه

gorgani گفت:

سلام خدمتتون ارسال شد.

زهرا حسین زاده گفت:

سلام وقت بخیر شما بعد از پرداخت مبلغ عکس فیش واریزی رو در سایت آپلود کنید و یا از طری دایرکت اگر برای ما ارسال کنید همکاران ما در واحد مالی پیگیری های لازم را انجام می دن شما لطف کنید اسم و اطلاعاتتون و برامون بفرستید تا ما وضعیت سفارشتون رو پیگیری کنیم

علیرضا صادقیان گفت:

من سفارش دادم از حسابم کم شده ولی زده روی محصول در حال حاضر لغو شده

زهرا حسین زاده گفت:

سفارش شما آماده شده و امروز براتون ارسال می شه

جواد نجفی گفت:

سلام
یکروز بعد از خرید میتونم دوباره یک قلم به خریدهام اضافه بکنم?

زهرا حسین زاده گفت:

سلام وقت بخیر امکان ویرایش و اضافه کردن به سبد خرید قبلی تون وجود نداره ولی می تونید سفارشتون و در یک سبد خرید جدید ثبت کنید

جواد نجفی گفت:

میشه خریدهام رو ویرایش کنم

زهرا حسین زاده گفت:

سلام وقت بخیر بعد از تایید نهایی و ثبت سفارش امکان ویرایش وجود نداره و شما می تونید مجددا سفارش جدیدتون و در یک سبد خرید دیگه ای تکمیل و ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید0
هیچ محصولی را به سبد خرید اضافه نکردید
ادامه خرید
0