حریم خصوصی:
- فروشگاه اینترنتی رویسا ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، به منظور تکمیل پروسه خرید، پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل را از کاربرای درخواست میکند و از آنجا که کلیه فعالیتهای رویسا مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرآیند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا شماره تماس برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و رویسا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین رویسا ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که 50002030121461 و 50002060389912 تنها شمارههایی است که رویسا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال و دریافت میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رویسا با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام رویسا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@ruysa.ir اطلاع دهید. همچنین این شمارهها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه رویسا را به اطلاع کاربران میرساند.
- رویسا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.
- حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. رویسا هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
- رویسا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربهی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
- در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
تلفن تماس و فکس:
32073714 -011 و 32073711-011 پاسخگویی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر به جز تعطیلات رسمی.
09026338575 پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته.
مرکز امور مشتریان:
استان مازندران-کمربندی بابل به بابلسر-جنب حسینیه نینوا-ساختمان رویسا-طبقه دوم
استان مازندران – شهر بابل – شهرک صنعتی – میدان صنعت – خیابان بوستان – پلاک B12
سلام من سه روزه سفارش دادم اماهنوز نیامده سفارشم
زده بودید تحویل یک روزع به چه صورت هست لطفا یک پیگیری بفرمایید
سلام دوست عزیز ما در صفحه هر محصول نوشتیم آماده ارسال از انبار رویسا از ۱ روز آینده نه اینکه ۱ روزه به دستتان خواهد رسید. سفارش شما هم یک روز پس از ثبت سفارش ارسال گردیده. این تاخیر به دلیل کم کاری اداره پست می باشد که هنوز بسته را به دستتان نرسانده. همکاران بنده پیگیری های لازم جهت رسیدن هرچه سریع تر بسته به دستتان را انجام خواهند داد. شماره مرسوله سفارش شما نیز پس از ارسال برایتان پیامک شده با وارد کردن آن در https://tracking.post.ir/ می توانید سفارش خود را رهگیری کنید.
سلام وقت بخیر.من سه شنبه سفارش دادم.چرا هنوط نیومده.اکه دیر میرسه تا لغو کنم سفازش رو.باتشکر
سلام سفارش شما چهارشنبه ارسال شده. این تاخیر به دلیل تعطیلی و کم کاری اداره پست می باشد. هم اکنون سفارشتان وارد منطقه ۱۳ پستی تهران شده و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به دستتان خواهد رسید.
سلام ببخشید
من هر کاری میکنم نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم
سفارشی دیروز ثبت کردم و الان میخواستم کد رهگیری مرسوله رو ببینم چنده که نشد
اگه میشه راهنمایی کنید
با سلام من ۲۸ام سفارش دادم کد رهگیری رو میخواستم؟
با سلام و وقت بخیر کد رهگیری برای شما ارسال شد.
برام ارسال نشد
لطفاً کد رهگیری رو بدید بدونم کی به دستم میرسه
سلام خدمتتون ارسال شد.