اهمیت استفاده از غلات در صبحانه و آموزش کورن فلکس رژیمی

مصرف مداوم غلات صبحانه در وعده های غذایی به جذب بیشتر مواد مغذی و مورد نیاز بدن کمک می‌نماید. مطالعات نشان می‌دهد جذب آهن، کلسیم، روی و انواع ویتامین ها در کودکانی که به طور مداوم از غلات صبحانه استفاده می‌نمایند در مقایسه با افراد هم سن و سال خود بیشتر است و موجب وزن گیری در کودکان می‌گردد. افراد بزرگسال نیز با مصرف غلات فیبر و ویتامین بیشتری دریافت می‌نماید.

اهمیت صبحانه در برنامه غذایی روزانه

صبحانه مهم ترین قسمت از برنامه غذایی روزانه است. ولی امروزه به دلیل کمبود وقت و مشغله کاری افراد فرصت زیادی برای تهیه صبحانه ندارند و اغلب از این وعده غذایی مهم غافل می‌شوند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم یک صبحانه ی فوری، خوشمزه و رژیمی با جو دوسر پرک به نام کورن فلکس را با هم تهیه نماییم. در ادامه بیشتر با این صبحانه ی مقوی و سیرکننده آشنا می‌شویم.

و اما کورن فلکس چیست؟

کورن فلکس یا برشتوک از صبحانه های رایج در دنیاست. کورن فلکس برای اولین بار در آمریکا توسط شخصی به نام جان هاروی کلوگ آماده شد. غلات شامل گندم، ذرت، جو دوسر و برنج جز اصلی مورد استفاده در کورن فلکس است. در نوع رژیمی عمدتا از غلات بدون قند و بدون سبوس مثل پرک جو دوسر که حاوی فیبر بالایی بوده و برای جلوگیری از بیماری های قلبی و دیابت توصیه می‌گردد. علاوه آن این غلات حاوی انواع ویتامین های گروه B، اسید فولیک و منابعی از روی، آهن، مس و منگنز می‌باشد.

خرید جو دوسر پرک وارداتی از فروشگاه اینترنتی رویسا

نحوه ی سرو کورن فلکس

معمولا از غلات صبحانه به همراه شیر، میوه هایی چون، موز، توت فرنگی، بلوبری و شکلات تخته ای به عنوان صبحانه ای مغذی برای وعده های صبحانه سرو می‌گردد. این کورن فلکس برای افرادی که از رژیم های غذایی پیروی می‌کنند مناسب است. بهترین روش مصرف کورن فلکس به همراه شیر است. حجم کورن فلکس در زمان مخلوط کردن با شیر بسیار بالا بوده و موجب احساس سیری در افراد می‌گردد. به دلیل این که کالری این محصول پایین است و حاوی سلولز است به هضم راحت تر غذا و کارکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌نماید.

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند.

کتابچه الکترونیکی رویسا از به روزترین تحقیقات و مقالات علمی معتبر تهیه شده است. ما در این کتاب قصد داریم محتوای جامعی از محصولات پرورش اندام، مکمل‌ها و تغذیه سالم، در اختیار مخاطبان ویژه و مشتاقی که به دنبال روش‌های علمی و محصولات باکیفیت هستند، قرار دهیم.

دانلود رایگان

مواد لازم برای تهیه کورن فلکس رژیمی

پودر جو دوسر پرک 80 گرم
پودر کاکائو 2 قاشق غذا خوری
پودر دارچین نوک قاشق چای خوری
بیکینگ پودر 1 قاشق سوپ خوری
شکر قهوه ای 2 قاشق غذا خوری
کره بادام زمینی 1 قاشق غذا خوری
نمک اندکی
تخم مرغ 1 عدد

مراحل تهیه کورن فلکس:

جو دوسرپرک را آسیاب نمایید و پودر دارچین و پودر کاکائو، بیکینگ پودر، شکرقهوه ای و مقداری نمک را به آن اضافه نموده و در انتها یک عدد تخم مرغ و یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی را به آن اضافه نمایید و به هم زده و گلوکله های یک اندازه از خمیر بردارید و با دست به آن فرم داده و گرد نمایید.
کورن فلکس ها را فاصله از هم در سینی فر بچینید و به مدت 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه ی سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا بپزد.

مجموعه رویسا با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به همراه استفاده از نیروی جوان و مهندسین متخصص در حوزه صنایع غذایی و شیمی در فضایی دانش بنیان و تحقیقاتی، با کیفیت ترین و اعلاء ترین محصولات را به صورت خالص و طبیعی در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز بازار عرضه می‌نماید. مشتریان عزیز می‌توانید برای مشاهده، بررسی انواع محصولات این مجموعه در وزن های دلخواه از بسته بندی های کوچک کم حجم تا بسته بندی های بزرگ و پرحجم (فله) به فروشگاه اینترنتی رویسا مراجعه نمایید.
خاطر نشان می نماییم که رویسا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با حذف واسطه ها، ارسال سریع در کمترین زمان ممکن، قیمت مناسب، حداکثر کیفیت، بسته بندی مناسب، ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی و مشاوره فعال و … بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.
این محصولات به صورت های مختلف از جمله پست، باربری و سایر راه های ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حمل به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *