پاستا پنه با سس آلفردو به روش ایتالیایی و با طعم عالی

پاستا پنه از غذاهای محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان است. تاریخچه ی پاستا آلفردو برمی‌گردد به اواسط قرن بیستم که یک سرآشپز ایتالیایی به نام آلفردو این پاستا را تهیه کرد. چیزی که باعث منحصر به فرد شدن پاستا آلفردو شده است عطر و طعم بی نظیره خامه و قارچه در کنار پنیر و شیر تازه و پرچرب است. اگر به دنبال تهیه یک غذای خوش طعم و سریع برای شام و مهمانی ها هستید پاستا پنه از بهترین انتخاب هاست. آماده کردن مراحل تهیه پاستا و سس آلفردو آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد. یکی از مواد اصلی و مهم در تهیه این پاستا پنیر پارمزان و خامه می‌باشد که طعم این پاستا را چند برابر می‌کند، پس بهتر است این مواد حذف یا جایگزین نشود. با یک آموزش دیگر از رویسا همراه ما باشید تا طرز تهیه این پاستا پنه رستورانی با سس آلفردو را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پاستا پنه با سس آلفردو

پاستا پنه350 تا 400 گرم
سینه مرغ خرد شده300 گرم
شیر350 تا 400 میلی لیتر
خامه صبحانه200 گرم
پنیر پارمسان70 گرم
پنیر پیتزا150 گرم
کره60 گرم
قارچ250 گرم
سیر3 تا 4 حبه
جعفری خرد شدهبه میزان لازم
روغنبه میزان لازم
پودر آویشنبه میزان لازم
پودر سیربه میزان لازم
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم

طرز تهیه پاستا آلفردو با طعم به یاد ماندنی

• در ابتدا سینه های مرغ تکه تکه نموده و چند حبه سیر را ریز خرد نمایید. در تابه مناسبی مقداری روغن بریزید و بعد از داغ شدن روغن، تیکه های مرغ ریز شده و سیر را درون تابه بریزید و با حرارت بالا تفت دهید تا تکه های مرغ نرم بماند و از آب انداختن آن جلوگیری شود.
• در همین حین قارچ ها را به صورت اسلایسی برش بزنید. تابه مناسبی را برای تهیه سس پاستا انتخاب نمایید و کره را در تابه بریزید و قارچ های اسلایسی را با کره تفت دهید. حرارت گاز باید بالا باشد تا قارچ ها آب نیندازد. همزمان که مرغ ها روی حرارت است، انواع ادویه جات شامل پودر فلفل سیاه، پودر آویشن و پودر سیر را به تکه های مرغ اضافه نمایید و به هم بزنید. بعد از این که مرغ ها پخته شد و قارچ ها کمی رنگ گرفت و طلایی شد، ترکیب مرغ را به قارچ اضافه نمایید.

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند.

کتابچه الکترونیکی رویسا از به روزترین تحقیقات و مقالات علمی معتبر تهیه شده است. ما در این کتاب قصد داریم محتوای جامعی از محصولات پرورش اندام، مکمل‌ها و تغذیه سالم، در اختیار مخاطبان ویژه و مشتاقی که به دنبال روش‌های علمی و محصولات باکیفیت هستند، قرار دهیم.

دانلود رایگان

مراحل آماده سازی پاستا پنه

برای آماده سازی مواد پاستا، آب را در قابلمه ای به جوش بیاورید و مقداری نمک و روغن و سپس پاستا پنه را به آن اضافه نمایید و طبق زمان قید شده روی بسته (12حدود تا 15دقیقه) پاستا را درون آب جوش قرار دهید تا بپزد. بعد از این که پاستاها نرم شد آن را از آب خارج نموده و آب کش نمایید و روی پاستا آب سرد بریزید تا فرآیند پخت پاستا متوقف گردد. مقداری آب خنک روی پاستا بریزید و آبکش را تکان دهید تا آب اضافی از پاستا خارج شود.

ادامه مراحل تهیه سس آلفردو:

خامه را به ترکیب قارچ و مرغ اضافه نموده و در مرحله ی بعدی شیر را کم کم به آن اضافه کنید و به هم بزنید تا به طور یکدست با مواد مخلوط گردد. شعله گاز را کم نمایید را تا ترکیب شیر و خامه به جوش آید و قل بخورد. سپس پنیر پیتزا و پنیر پارمسان را به همراه مقداری نمک به این ترکیب اضافه نمایید و با هم مخلوط نمایید تا سس ها به آرامی بجوشد و مقداری غلیظ تر شود.
در انتهای کار پاستا را به سس آماده شده اضافه نمایید و مخلوط نمایید تا سس کاملا به خرد پاستا برود. بعد از آماده شدن پاستا آن را در ظرف سرو مورد نظر بریزید و با پنیر پارمسان، جعفری تازه و گوجه گیلاسی سرو نمایید.

مجموعه رویسا با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به همراه استفاده از نیروی جوان و مهندسین متخصص در حوزه صنایع غذایی و شیمی در فضایی دانش بنیان و تحقیقاتی، با کیفیت ترین و اعلاء ترین محصولات را به صورت خالص و طبیعی در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز بازار عرضه می‌نماید. مشتریان عزیز می‌توانید برای مشاهده، بررسی انواع محصولات این مجموعه در وزن های دلخواه از بسته بندی های کوچک کم حجم تا بسته بندی های بزرگ و پرحجم (فله) به فروشگاه اینترنتی رویسا مراجعه نمایید.
خاطر نشان می نماییم که رویسا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با حذف واسطه ها، ارسال سریع در کمترین زمان ممکن، قیمت مناسب، حداکثر کیفیت، بسته بندی مناسب، ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی و مشاوره فعال و … بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.
این محصولات به صورت های مختلف از جمله پست، باربری و سایر راه های ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حمل به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *