پاناکوتا فوری و خوشمزه با طالبی

پاناکوتا از دسرهای خاص بین المللی است که به کشور ایتالیا تعلق دارد. معمولا برای تهیه دسر پاناکوتا از شیر یا خامه و پودر ژلاتین استفاده می‌گردد. اگر شما هم از طرفداران پرو پا قرص دسر مدرن هستید یا به دنبال تهیه یک دسر آسان با طعمی بی‌نظیر برای دورهمی و مهمانی ها هستید این دسر خوشمزه، شیک و کم هزینه را از دست ندهید. معمولا برای تهیه پاناکوتا از انواع طعم دهنده ها مثل پودر وانیل، پودر کاکائو، پودر نسکافه، پودر قهوه و … استفاده می‌شود که کاملا سلیقه ای است. شما می‌توانید این دسر را هم به این صورت با طالبی و هم با ژله و با ترکیب سایر دسرها تهیه و میل نمایید. در این آموزش از رویسا همراه ما باشید تا طرز تهیه این دسر پاناکوتا فوری و خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر پاناکوتا

طالبی 1 عدد
شیر 2 پیمانه
شکر یک سوم پیمانه
ژلاتین 2 قاشق غذا خوری
وانیل ½ قاشق چای خوری

طرز تهیه پاناکوتا با طالبی

شکر، شیر و ژلاتین را داخل قابلمه بریزید و به هم بزنید. مواد پاناکوتا را روی حرارت قرار دهید و دائما به هم بزنید تا به جوش آید. مراحل پایانی کار وانیل را به آن اضافه نمایید و از روی حرارت بردارید تا از حرارت بیوفتد. سر طالبی را با چاقو جدا نمایید و با قاشق کوچک تخم های درون طالبی را جدا نمایید. طالبی را به صورت ایستاده درون کاسه قرار دهید. بعد از خنک شدن مواد دسر آن را درون طالبی بریزید و حدود 16 تا 20 ساعت درون یخچال قرار دهید و مطابق ویدئو به چهار قسمت مساوی تقسیم نمایید و سپس آن را به اسلایس های مساوی تقسیم نمایید.

نکات مهم برای تهیه پاناکوتا با طالبی

  1. برای آماده سازی این دسر خوشمزه بهتر است حتما از طالبی شاهپسند استفاده نمایید.
  2. برای درست کردن دسر پاناکوتا نباید درون طالبی را بشویید و آب وارد آن شود، بهتر است طالبی خشک باشد تا دسر پاناکوتا به خوبی به دیواره طالبی بچسبد.
  3. شما می‌توانید به دلخواه و برای خوشمزه شدن دسر از چند قاشق غذا خوری خامه صبحانه نیز برای تهیه این دسر استفاده نمایید.
  4. این دسر پاناکوتا گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمانی ها می‌باشد و شما می‌توانید این دسر را با ژله نیز تهیه نمایید.

مجموعه رویسا با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به همراه استفاده از نیروی جوان و مهندسین متخصص در حوزه صنایع غذایی و شیمی در فضایی دانش بنیان و تحقیقاتی، با کیفیت ترین و اعلاء ترین محصولات را به صورت خالص و طبیعی در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز بازار عرضه می‌نماید. مشتریان عزیز می‌توانید برای مشاهده، بررسی انواع محصولات این مجموعه در وزن های دلخواه از بسته بندی های کوچک کم حجم تا بسته بندی های بزرگ و پرحجم (فله) به فروشگاه اینترنتی رویسا مراجعه نمایید.
خاطر نشان می نماییم که رویسا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با حذف واسطه ها، ارسال سریع در کمترین زمان ممکن، قیمت مناسب، حداکثر کیفیت، بسته بندی مناسب، ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی و مشاوره فعال و … بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.
این محصولات به صورت های مختلف از جمله پست، باربری و سایر راه های ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حمل به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *