مجله رویسا

رابطه مصرف چربی های سالم و تحمل گرسنگی…

مصرف چربی های سالم باعث می شود که انگیزه خوردن غذا زیاد از بین رفته و انسان زمان بیشتری تحمل گرسنگی را داشته باشد.

برای پرخوری و حفظ سلامتی بیشتر، این مواد غذایی را در انتخابھای نخست خود قرار دھید:

نارگیل: روغن طبیعی نارگیل را می توان با حرارت متوسط در پخت مورد استفاده قرار داد.

زیتون: زیتون به کاھش وزن کمک کرده و خطر بیماریھای قلبی را کاھش می دھد.

آووکادو: خطر بروز چاقی، اضافه وزن و دیابت را کاھش میدھد.

شکلات: کسانی که درکنار رژیم غذایی خود از میزان مناسب شکلات استفاده می کنند، کاھش وزن موفقیت آمیزتری دارند.

سالمون وحشی: ترکیب روغن ماھی با سایر غذاھای سالم، چربی شکم را کاھش می دھد.

کره بادام زمینی: افراد استفاده کننده از کره بادام زمینی در مقایسه با کسانی که از رژیم غذایی پرکربوھیدرات پیروی میکنند، کاھش وزن موفقیت آمیزتر و ماندگارتری دارند.

1 نظر در “رابطه مصرف چربی های سالم و تحمل گرسنگی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.