رویسا
رویه‌های بازگرداندن کالا در فروشگاه اینترنتی رویسا
...

رویه‌های بازگرداندن کالا در فروشگاه اینترنتی رویسا
در صورت احراز وجود عیوب یا نواقص در کالا، هزینه باز پس گیری یا ارسال کالای تعویضی به عهده فروشگاه رویسا می باشد.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه اینترنتی رویسا بوده است و رویسا می‏‌کوشد تا هر سفارش را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برساند.
همچنین رویسا برای اعتماد سازی بیشتر در بین مشتریان این شرایط را فرآهم کرده که برای کالای فروخته شده در صورت احراز وجود عیوب یا نواقص ظاهری، طعم و بو امکان بازپس گیری وجود داشته باشد. برای این منظور حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل کالا، عکس مربوط به نقص کالا را برای همکاران فروش ما ارسال بفرمایید.
شرایط بازپس گیری محصول فروخته شده چیست؟
توجه: خواهشمند است در صورت مشاهده عیب یا نقصی در محصول قبل از استفاده کامل حداکثر ظرف 48 ساعت از زمان تحویل کالا، درخواست بازپس گیری را به ما اعلام کنید. لطفا از پاره کردن یا دور انداختن کارتن و پاکت بسته بندی پرهیز کنید.
استفاده از 2 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
• اگر کالای خریداری شده، ایراد و یا اشکالی در شکل ظاهری، طعم و بو داشته باشد.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و پاکت اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته خود به رویسا بازگردانده شود.
• اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش رویسا (شماره تلفن 09129548051) اطلاع داده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
• – لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش رویسا تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش رویسا جداً خودداری کنید.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را همراه بسته ارسال کنید.
لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده رویسا است و رویسا تعهدی در قبال سایر هزینه‌ها ندارد.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان مازندران – بابل – شهرک صنعتی منصورکنده – میدان صنعت – بلوار بوستان – پلاک b 12 – ساختمان رویسا
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت رویسا ارسال شود.

کامنت بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید0
هیچ محصولی را به سبد خرید اضافه نکردید
ادامه خرید
0